Lang geleden

De zomer is voorbij gevlogen en ik heb geen tijd/geen zin gehad om achter mijn computer te kruipen.

Bloggen kon wachten!

Wat hebben we dan wel gedaan?

De kinderen zijn 4 keer op kamp geweest. Topper voor David was het hondenkamp (hij mocht met een Duitse Herder werken!), voor Esther #YOLO kamp (lasershooten, paintball, e-kart, bolderen!). Esther ging ook nog op taalkamp, waar ze veel heimwee had maar dat uiteindelijk toch goed is meegevallen.

We gingen op reis, naar Frankrijk (meer daarover later), we hadden nog wat dagen thuis, we gingen wandelen en naar Tongeren. Er waren BBQ’s, wijkfeestjes, gezellige avonden met vrienden, de opnames van de finale van Bake Off Vlaanderen (mijn moeder blijft uitgenodigd worden en wij mogen mee), …

Ik las 15 boeken (up-date volgt later) en borduurde een beetje (up-date volgt nog).

We herontdekten de bib van Melle, waar ze nu ook spelletjes ontlenen!

En nu is het dus al september. De kinderen zitten op school, ik ben thuis. Raar.

eerste schooldag 2019.jpg

Plaats een reactie